ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ


ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 12

  1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΠΕΔΟ 6
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 12 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 1o
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Εισαγωγή στο Δίκαιο
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης 3 6
 
 
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

Υποβάθρου
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

 

ΟΧΙ
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνική
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS ΝΑΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://eclass.duth.gr/courses/438184/
  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

·     Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης

·     Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης

και Παράρτημα Β

·     Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες μετά το τέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα είναι σε θέση: α. να διακρίνουν μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού δικαίου, β. να αντιλαμβάνονται τις έννοιες της συντακτικής εξουσίας και του Συντάγματος, γ. να κατανοούν τις διακρίσεις του Συντάγματος, υπό την ουσιαστική και την τυπική έννοια, δ. να προσδιορίζουν τις άμεσες και έμμεσες πηγές του Συνταγματικού Δικαίου, ε. να γνωρίζουν την έννοια του Κράτους και των στοιχείων που το συγκροτούν, στ. να ορίζουν τι είναι πολίτευμα και να προσδιορίζουν τις οργανωτικές του βάσεις, ζ. να έχουν αφομοιώσει και να μπορούν να περιγράφουν τη σύνθεση, τις αρμοδιότητες και τις διαδικασίες που συνδέονται με το εκλογικό σώμα, τη Βουλή, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, την Κυβέρνηση, η. να γνωρίζουν τον τρόπο λειτουργίας και τις αρχές στη βάση των οποίων ασκείται η δικαστική εξουσία καθώς και τις διακρίσεις των δικαστηρίων.
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

Λήψη αποφάσεων

Αυτόνομη εργασία

Ομαδική εργασία

Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής     

Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

 

Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

 

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αντικείμενο του μαθήματος αποτελεί η εισαγωγή στην έννοια του Συνταγματικού Δικαίου, ως θεμελιακού ρυθμιστικού θεσμού των σχέσεων εντός του Κράτους. Στο πλαίσιο αυτό, θα εξετασθούν οι βασικές αρχές και οι πηγές του Συνταγματικού Δικαίου καθώς και η έννοια του Κράτους και τα όργανα που ρυθμίζουν την οργάνωση και τις λειτουργίες του.

Το μάθημα θα αναπτυχθεί στις ακόλουθες ενότητες:

1. Γνωριμία με τους φοιτητές και τις φοιτήτριες. Ενημέρωσή τους για τους μαθησιακούς στόχους και σχετική ανατροφοδότηση ως προς τις προσδοκίες τους. Παρουσίαση των βασικών αξόνων των διαλέξεων και του τρόπου διεξαγωγής του μαθήματος και των εξετάσεων. Ορισμός της έννοιας του «Δικαίου». Διάκριση μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου. Συνόψιση και βασικά συμπεράσματα.

2. Εισαγωγικές παρατηρήσεις για την έννοια του Συνταγματικού Δικαίου ως θεμελιώδους κλάδου του εσωτερικού δημοσίου δικαίου. Ορισμός και περιγραφή της έννοιας της συντακτικής εξουσίας με την οποία θεσπίζονται οι συνταγματικοί κανόνες. Αποσαφήνιση των βασικών εννοιών του Συντάγματος, καθώς και των βασικών του διακρίσεων. Θα γίνει αναφορά στην αναθεωρητική λειτουργία της συντακτικής εξουσίας στο πλαίσιο των κοινωνικών και ιστορικών μεταβολών, όπως αυτές αποτυπώνονται στο ισχύον Σύνταγμα. Συνόψιση και βασικά συμπεράσματα.

3. Εκτενής ανάλυση των πηγών του Συνταγματικού Δικαίου. Συνόψιση και βασικά συμπεράσματα.

4. Εξέταση της έννοιας του κράτους, στο πλαίσιο της κυρίαρχης θεωρίας που ορίζει το κράτος ως νομική προσωπικότητα. Θα γίνει εκτενής περιγραφή στα βασικά δομικά στοιχεία της έννοιας του κράτους και κυρίως στους τρόπους με τους οποίους αυτό-οργανώνεται ως νομικό πρόσωπο. Συνόψιση και βασικά συμπεράσματα.

5. Ανάλυση της έννοιας του πολιτεύματος, δηλαδή του συστήματος κανόνων δικαίου που διέπουν την εύρυθμη λειτουργία ενός κράτους. Θα περιγραφούν οι «οργανωτικές βάσεις του πολιτεύματος», οι οποίες αφορούν τις γενικές συνταγματικές αρχές και οι τρόποι διαμέσου των οποίων ασκείται η εξουσία στο πλαίσιο ενός κράτους.

6. Ανάλυση και ερμηνείες της έννοιας του εκλογικού σώματος. Θα περιγραφεί ένα από τα θεμελιακά στοιχεία της έννοιας του κράτους, ο λαός, με τη στενή έννοια του όρου και υπό το πρίσμα του ενεργητικού δικαιώματος της ψήφου. Θα δοθεί έμφαση κυρίως στις συνθήκες που συγκροτούν την ικανότητα άσκησης του εκλογικού δικαιώματος, στις αρμοδιότητες τουεκλογικού σώματος, στις εκλογικές αρχές του Συντάγματος καθώς και στη διάρθρωση του εκλογικού συστήματος. Θα αναλυθεί εκτενώς η έννοια του πολιτικού κόμματος, ως νομικού προσώπου εντός του Συνταγματικού πλαισίου ενός κράτους. Συνόψιση και συμπεράσματα.

7. Ανάλυση της Βουλής, ως συλλογικού και άμεσου οργάνου του κράτους. Θα περιγραφούν η σύνθεση και ο μηχανισμός με τον οποίο συγκροτείται η Βουλή, με κεντρικό άξονα τα κριτήρια εκλογιμότητας. Θα αναλυθεί η οργανωτική διάρθρωση της Βουλής, η λειτουργία και οι αρμοδιότητές της, με θεμελιώδη την άσκηση του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Συνόψιση και βασικά συμπεράσματα.

8. Το συνταγματικό πλαίσιο που διέπει την άσκηση της εκτελεστικής εξουσίας, θα μελετηθεί μέσα από την περιγραφή του θεσμού του Προέδρου της Δημοκρατίας. Θα περιγραφούν οι προϋποθέσεις που συγκροτούν την εκλογιμότητα του Προέδρου της Δημοκρατίας. Θα εξετασθεί το νομικό πλαίσιο που διέπει τη ρύθμιση των διαδικασιών άσκησης της εκτελεστικής εξουσίας, με έμφαση στις αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας, όπως απορρέουν από το ισχύον Σύνταγμα. Συνόψιση και βασικά συμπεράσματα.

9. Περιγραφή ενός ακόμη βασικού θεσμού, ο οποίος συμμετέχει μαζί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην άσκηση της εκτελεστικής εξουσίας: της Κυβέρνησης. Θα αναδειχθούν τα διαφοροποιητικά στοιχεία μεταξύ των ειδών μιας Κυβέρνησης και θα διασαφηνιστούν οι διαδικασίες και οι πρακτικές της οργάνωσης και λειτουργίας της. Τέλος, θα παρουσιαστεί η έννοια των «ευθυνών», οι οποίες απορρέουν από την άσκηση των αρμοδιοτήτων της Κυβέρνησης.

10. Σύσταση Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών και λειτουργία τους, όπως κατοχυρώνεται από το ισχύον συνταγματικό πλαίσιο. Κεντρικό άξονα της ανάλυσης, θα αποτελέσει η λειτουργία της δικαστικής εξουσίας και η συνταγματική θεμελίωση της ανεξαρτησίας της.

11. Περιγραφή των διακρίσεων των δικαστηρίων, των οργάνων δηλαδή μέσω των οποίων ασκείται η δικαστική εξουσία. Συνόψιση και βασικά συμπεράσματα. Εισήγηση από ειδικό προσκεκλημένο ή/ και προβολή ταινίας.

12. Συνοπτική περιγραφή του περιεχομένου όλων των διαλέξεων και διερεύνηση/συζήτηση σχετικά με την κάλυψη των μαθησιακών στόχων και των προσδοκιών των φοιτητών και φοιτητριών. Προβολή ταινίας ή ντοκιμαντέρ σχετικού με τη σημασία της νομικής επιστήμης.

13. Επανάληψη των βασικών σημείων των αναπτύξεων. Ολοκλήρωση των διαλέξεων.

 

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.
Πρόσωπο με πρόσωπο και εξ’ αποστάσεως επικοινωνία
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Χρήση λογισμικού παρουσιάσεων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

 

Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Διαδραστική διδασκαλία 14
Συμμετοχή σε καθοδηγούμενες συζητήσεις στο πλαίσιο των διαλέξεων 25

 

Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης 25
Αυτοτελής Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις 45
Τελική Γραπτή Εξέταση 2
Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

150
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

 

Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

 

 

Γραπτή τελική εξέταση

 

 

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 

Υποχρεωτική:

Χρυσανθάκης, Χ. (2020), Εισηγήσεις Συνταγματικού Δικαίου, Αθήνα: Νομική Βιβλιοθήκη

Φάκελος διαφανειών που θα χρησιμοποιούνται στα μαθήματα, αναρτημένος στο eclass

 

Προαιρετική:

Ελληνική

Σπυρόπουλος, Φ. (2020), Συνταγματικό Δίκαιο, Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Σάκκουλας Α.Ε.

Πουλής, Π. (2010), Εισαγωγή στο δημόσιο δίκαιο και τους θεσμούς, Σάκκουλας, Π.Ν.

Μανιτάκης, Α. (2009), Συνταγματική οργάνωση του κράτους: με στοιχεία πολιτειολογίας

(3η εκδ.), Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Σάκκουλας

Μαυριάς, Κ. (2020), Συνταγματικό Δίκαιο, Σάκκουλας, Π.Ν.

 

 

 

 

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

Εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης μαθήματος σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης

 

Τμήμα: Κοινωνικής Πολιτικής
Μάθημα: Εισαγωγή  στο Δίκαιο
Κωδικός Μαθήματος
Διδάσκουσα:
Τρόπος επικοινωνίας 
Επόπτες/Επιτηρητές: (1)
Εξάμηνο: Α
Επίπεδο σπουδών: (2) ΠΠΣ
Τρόποι εξέτασης: (3) Εκπόνηση δύο μικρών γραπτών εργασιών με μορφή απαντήσεων σε ερωτήσεις σε ερωτήσεις από κατάλογο θεμάτων (100% του τελικού βαθμού, από 50% καθεμιά ή 5 μονάδες).
Οδηγίεςυλοποίησηςεξέτασης (4) Ο συνολικός κατάλογος των θεμάτων των εργασιών ανακοινώνεται ως εξεταστέα ύλη στην ηλεκτρονική τάξη του μαθήματος. Από τον κατάλογο αυτόν κάθε φοιτητής / φοιτήτρια λαμβάνει επίσης από την ηλεκτρονική τάξητην ημέρα και ώρα έναρξης της εξέτασης, που ανακοινώνεται από το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής τρία ειδικότερα θέματα και έχει στη διάθεσή του / της δύο ώρες για να υποβάλει τις απαντήσεις του / της, έκτασης έως 1000 λέξεων συνολικά, σε δύο από αυτά ως «Εργασία», επίσης μέσω της πλατφόρμας open e-class, χρησιμοποιώντας ελεύθερα το σύγγραμμα που έχει παραλάβει ή τις σημειώσεις που είναι ελεύθερα διαθέσιμες από το διαδίκτυο. Οι απαντήσεις πρέπει να δίδονται με επεξεργασία της εξεταστέας ύλης, όχι με αντιγραφή αποσπασμάτων της, είτε από το σύγγραμμα είτε από τις σημειώσεις.

Η εκπόνηση εργασιών και οι παρουσιάσεις φοιτητών και φοιτητριών που γίνονται στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος λαμβάνονται υπόψη ως εκπαιδευτικές δραστηριότητες ενισχυτικές του βαθμού κατά 2 το πολύ μονάδες. Για να προσμετρηθεί ο ενισχυτικός βαθμός οι εξεταζόμενοι/-ες φοιτητές/-ήτριες πρέπει να βαθμολογηθούν τουλάχιστον με πέντε στις γραπτές εξετάσεις.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέτασης είναι δυνατή η επικοινωνία με τη διδάσκουσα με τον τρόπο που αναφέρεται ανωτέρω και μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας teams, με σύνδεσμο που ανακοινώνεται πριν από τις εξετάσεις. Μέσω της ίδιας πλατφόρμας εξετάζονται προφορικά οι φοιτητές και φοιτήτριες που έχουν αυτό το δικαίωμα, στα ίδια θέματα με αυτά των γραπτών εξετάσεων.

Εκπρόθεσμη υποβολή των απαντήσεων δεν γίνεται δεκτή εκτός εάν οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα και ενημερωθεί ηδιδάσκουσα πριν από τη λήξη του χρόνου υποβολής.

 

 

 

 

  • Συμπληρώνεται εφόσον υπάρχουν
  • Συμπληρώνεται ανάλογα: μάθημα ΠΠΣ ή μάθημα ΠΜΣ
  • Συμπληρώνεται με έναν ή περισσότερους τρόπους εξέτασης που επιθυμεί ο διδάσκων π.χ.
  • γραπτή εργασία ή/και ασκήσεις,
  • γραπτή ή προφορική εξέταση με εξ αποστάσεως μεθόδους, υπό την προϋπόθεση ότι εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία διενέργειας της εξέτασης.
  • Στο πλαίσιο Οδηγίες υλοποίησης ο διδάσκων καταγράφει σαφείς οδηγίες προς τους φοιτητές όπου αναφέρονται:

α) σε περίπτωση γραπτής εργασίας ή/και ασκήσεων: οι ημερομηνίες παράδοσης και το μέσο υποβολής τους στον διδάσκοντα, ο τρόπος βαθμολόγησής τους, η συμμετοχή της εργασίας στον τελικό βαθμόκαι ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων ότι πρέπει να αναφερθεί. Επισυνάπτεται κατάλογος μόνο με τα ΑΕΜ των δικαιούχων να συμμετάσχουν στην εξέταση.

β) σε περίπτωση προφορικής εξέτασης με εξ αποστάσεως μεθόδους:οιοδηγίες πραγματοποίησης της εξέτασης (π.χ. σε γκρουπ Χ ατόμων), ο τρόπος εκφώνησης θεμάτων, οι εφαρμογές που θα χρησιμοποιηθούν, τα απαραίτητα  τεχνικά μέσα για την υλοποίηση της εξέτασης (μικρόφωνο, κάμερα, επεξεργαστής κειμένου, σύνδεση στο διαδίκτυο πλατφόρμα επικοινωνίας), οι υπερσύνδεσμοι σύνδεσης με την εικονική αίθουσα ή ο τρόπος και ο χρόνος αποστολής του υπερσυνδέσμου, οι ημερομηνίες και ώρες που θα συνδεθείκάθε φοιτητής (πρόγραμμα εξέτασης), η διάρκεια της εξέτασης (έναρξη-λήξη), ο τρόπος βαθμολόγησης, η συμμετοχή της εξέτασης στον τελικό βαθμό, οι τρόποι με τους οποίους εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία εξέτασης και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων ότι πρέπει να αναφερθεί. Επισυνάπτεται κατάλογος μόνο με τα ΑΕΜ των δικαιούχων να συμμετάσχουν στην εξέταση και η ώρα εξέτασής τους.

γ) Σε περίπτωση γραπτής εξέτασης με εξ αποστάσεως μεθόδους:οι οδηγίες χορήγησης των θεμάτων, ο τρόπος υποβολής των απαντήσεων, η χρονική διάρκεια της εξέτασης, ο τρόπος βαθμολόγησης, η συμμετοχή της εξέτασης στον τελικό βαθμό, οι τρόποι με τους οποίους εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία εξέτασης και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων ότι πρέπει να αναφερθεί. Επισυνάπτεται κατάλογος μόνο με τα ΑΕΜ των δικαιούχων να συμμετάσχουν στην εξέταση.

Ο/Η ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑΑΠΟΣΤΕΛΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΜΕΣΩ ECLASSΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ CLASSWEB.